Usługi analityczne BIK to unikalna wiedza o realnej sile nabywczej i potencjale rynku B2C oraz B2B – oparta na wiarygodnych danych z wielu źródeł, wspierająca skuteczną sprzedaż i marketing.
Usługi skupiają się na analizowaniu potencjału rynku B2C i B2B w oparciu o dane Grupy BIK oraz dane partnerów zewnętrznych (np. dane od operatorów kart płatniczych, dane publiczne, dane operatorów komórkowych). Nowe usługi mają wesprzeć ich odbiorców w optymalizacji działań sprzedażowych i marketingowych, dopasowaniu oferty produktowej. Głównym wyróżnikiem jest wiedza jaką będziemy dostarczać – oparta o rzeczywiste, wiarygodne i unikatowe dane. Dostarczymy informacje pokazujące rzeczywistą siłę nabywczą konsumenta, potencjał rynku, a także trendy rynkowe.
Otrzymasz od nas nie tylko analizy, ale też konkretne wskazówki, jak je wykorzystać w praktyce – w formie projektów doradczych. Usługa kierowana jest do szerokiego grona odbiorców m.in.: firmy z branży finansowej: banki komercyjne, banki spółdzielcze, firmy pożyczkowe, firmy oferujące usługi finansowe, branże: e-commerce, telekomy, retail B2B, B2C, firmy ubezpieczeniowe, franczyza, dostawcy usług masowych, sprzedawcy leadów, sieci detaliczne, domy mediowe (planujące kampanie dla dużych firm), firmy badawcze, firmy posiadające programy lojalnościowe, firmy oferujące kampanie mobilne, firmy branży nieruchomości, omnichannel.
wzbogacamy dane o Twoich klientach o statystyczne wskaźniki i indeksy uzyskane z naszych danych. Klientów opisujemy statystykami mikrosegmentu w jakim się znajduje — bez identyfikacji osoby.
statystyczny profil ludności – ich potrzeb i zachowań w precyzyjnie zdefiniowanych obszarach (np. siatka grid 500×500 m, gmina, powiat, terytorium, województwo) – siła nabywcza, skłonność do zakupu produktów kredytowych, mobilność, aktywność kredytowa, za
Zamów kontakt z doradcą