Analizy BI

Analizy BI na danych gromadzonych w bazach Grupy BIK

Intensywnie rozwijamy analizy BI na danych gromadzonych w bazach Grupy BIK. Analizy dotyczą trendów w korzystaniu z kredytów przez klientów indywidualnych oraz przedsiębiorstwa.

Celem analiz jest zgłębianie statystycznej wiedzy jak korzystamy z kredytów, jak wyglądają trendy w sprzedaży i jakości kredytów w poszczególnych produktach, jak wygląda profil klientów i ocena ich ryzyka kredytowego, jak wyglądają trendy w czasie i jak wyglądają one w podziałach administracyjnych czy przy wykorzystaniu geo-lokalizacji.

Analizy przygotowywane są dla podmiotów sektora bankowego, sektora pożyczkowego, instytucji regulujących rynek finansowy, samorządów, uczelni, ale także dla podmiotów biznesowych z branż związanych ze sprzedażą towarów konsumenckich.

Wyniki analiz prezentowane są w formie graficznej, tabelarycznej lub udostępniane są jako zestaw danych, które wykorzystywane są dalej w wewnętrznych analizach naszych partnerów.

Analizy BI wykorzystywane są przez naszych partnerów jako benchmark rynkowy najczęściej w ocenie własnego biznesu pod kątem poziomów sprzedaży produktów, podejmowanego ryzyka czy efektywności CRM.

Przykładowa ilustracja rozkładu trendów: mapa polski z zaznaczonymi powiatami oraz wartościami procentowymi dla województw od 7,5% dla zachodniopomorskiego do 4,3% dla podkarpackiego

Portfel - aktualna struktura

Przykładowe wykresy: sprzedaż i dynamika

Szukasz rozwiązania dla swojej firmy?

Zamów kontakt z doradcą

to pole jest wymagane
to pole jest wymagane
to pole jest wymagane
to pole jest wymagane
to pole jest wymagane

Przyjmuję do wiadomości, że wysyłając zgłoszenie zgadzam się na kontakt e-mailowy lub telefoniczny (na podany w formularzu do kontaktu adres e-mail lub numer mojego telefonu) w celu odpowiedzi na zgłoszenie, w tym na przekazanie informacji marketingowych

Zgoda jest wymagana
Wyrażam zgodę na przesyłanie przez BIK S.A. informacji handlowej, w tym marketingu bezpośredniego, z użyciem automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, i w tym celu wybieram następujące formy komunikacji:
Zgoda jest wymagana
Zgoda jest wymagana
Zgoda jest wymagana

Wiem, że zgoda jest dobrowolna i mogę ją wycofać w każdej chwili, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które odbyło się przed wycofaniem.